orchestra παιδικα ρουχα ξανθη
Έχοντας σαν βασική αρχή ότι η γνώση δεν κατακτιέται μόνο στα αμφιθέατρα αλλά χρειάζεται ανάπτυξη βιωματικών μεθόδων εκπαίδευσης, μεθόδων οι οποίες εξοικειώνουν τους φοιτητές με το γίγνεσθαι του αντικειμένου σπουδών τους, στην προκειμένη περίπτωση τη νομική επιστήμη, διοργανώθηκε επίσκεψη σ’ ένα από τα κορυφαία δικαστήρια της Ελλάδος, τον Άρειο Πάγο (Ανώτατο Αναιρετικό Δικαστήριο).
Στόχος της επίσκεψης είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με το χώρο των δικαστηρίων, χώρο απονομής της Δικαιοσύνης, όπου θα κληθούν να ασκήσουν το λειτούργημά τους στο μέλλον είτε ως δικαστές είτε ως δικηγόροι. Η παρακολούθηση δίκης από τους φοιτητές αποσκοπεί στο να τους εντάξει σταδιακά στη δικαστηριακή πραγματικότητα συμπληρώνοντας τη θεωρητική τους εκπαίδευση.
Τους φοιτητές συνόδευαν ο Κοσμήτορας της Νομικής Σχολής Καθηγητής Κωνσταντίνος Τσιμάρας και ο επιστημονικός συνεργάτης Δρ. Χαράλαμπος Σταμέλος. Υπήρξε θερμή υποδοχή από επιτροπή εκπροσώπων του Ανώτατου Δικαστηρίου, αποτελούμενη από έναν Αεροπαγίτη, έναν Αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου και την Διευθύντρια της Γραμματείας του Δικαστηρίου. Οι φοιτητές οδηγήθηκαν στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ολομέλειας όπου οι κκ Αεροπαγίτης και Αντιεισαγγελέας καλωσόρισαν τους φοιτητές και τους έδωσαν πληροφορίες σχετικά με τις αρμοδιότητες και την λειτουργία του δικαστηρίου.
Οι φοιτητές, ανά ομάδες, οδηγήθηκαν στις αίθουσες συνεδριάσεων των τμημάτων του δικαστηρίου όπου παρακολούθησαν τη συνεδρίαση τμήματος ποινικών υποθέσεων και τμήματος εργατικών διαφορών. Ακολούθως τους φοιτητές υποδέχθηκαν στην αίθουσα της Ολομέλειας ο Κ. Πρόεδρος Βασίλειος Πέππας και η Κα Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου Βασιλοπούλου, οι οποίοι αφού απευθύναν θερμό χαιρετισμό συζήτησαν για αρκετό χρονικό διάστημα μαζί τους απαντώντας σε ερωτήσεις τους, ευχόμενοι στο μέλλον κάποιοι εκ των φοιτητών, αφού περατώσουν τις σπουδές τους, να επιλέξουν να αποτελέσουν μέλη του δικαστικού σώματος.
λαδι για ημικρανιες
01
Στον Άρειο Πάγο φοιτητές της Νομικής Σχολής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου
No comments:
Post a Comment